Τηλεφωνικό Κέντρο : 210 7261000
Σκοπός του Γραφείου :
Η δημιουργία του Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.) του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών (ΝΝΑ) αποσκοπεί στη διαφύλαξη της παροχής ισότιμης και καθολικής φροντίδας υγείας με τρόπο επιστημονικά τεκμηριωμένο, την εμπέδωση της απαραίτητης κουλτούρας σεβασμού και αξιοπρέπειας και την εξομάλυνση της επικοινωνίας μεταξύ πολιτών, επαγγελματιών υγείας και Διοίκησης του Νοσοκομείου, διασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου και την αναβάθμιση των συνθηκών εργασίας.
Στο Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. μπορούν να απευθύνονται οι ασθενείς (νοσηλευόμενοι και εξωτερικοί), οι συγγενείς, οικείοι και συνοδοί των ασθενών, οι επισκέπτες και όλοι οι ενδιαφερόμενοι πολίτες για την άμεση ενημέρωσή τους για θέματα του Νοσοκομείου, να υποβάλουν προτάσεις ή καταγγελίες που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών υγείας και κυρίως να προστατεύονται κατά την άσκηση του δικαιώματός τους στην υγεία.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας του ΝΝΑ με τους κάτωθι τρόπους:
210 7261853
Παρακαλούμε να μας εκφράσετε την άποψη σας για τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας, σημειώνοντας τα παρακάτω ερωτηματολόγια. Τα ερωτηματολόγια είναι ανώνυμα και οι πληροφορίες που περιλαμβάνουν, θα μας
βοηθήσουν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας.
* Το συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο μπορείτε να το επιστρέψετε στα κυτία εισηγήσεων/παρατηρήσεων (ΤΕΠ,
Ακτινολογικού, Αιμοληψιών, Γραμμ. Εξωτερικών Ιατρείων και χώρων αναμονής πτερύγων Α-Β 3ου, 4ου και 5ου
ορόφου), ή στο γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας.
Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Εσωτερικών Ασθενών
Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Εξωτερικών Ασθενών
Μπορείτε να συμπληρώσετε τα ερωτηματολόγια και διαδικτυακά στο ακόλουθο link
Το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας ανήκει στον Υποδιευθυντή ΝΝΑ. Βρίσκεται στην κύρια είσοδο του Νοσοκομείου (2ος όροφος) δίπλα στις Πληροφορίες. Λειτουργεί καθημερινά 07.00-15.00.
Επιθυμούμε να σας παρέχουμε μια καλή ενημέρωση με χρήσιμες πληροφορίες, προκειμένου όταν έρθετε στο Νοσοκομείο μας, να γνωρίζετε τις ακολουθούμενες διοικητικές διαδικασίες και να εξυπηρετηθείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η γνώμη σας είναι πολύτιμη βοήθεια για το Νοσοκομείο μας
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ!
Όταν πάρετε το εξιτήριό σας από τον Ιατρό ή όταν φύγετε από τα Εξωτερικά Ιατρεία
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΤΙΟ ή ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΔΩ
Ειδικά κυτία υπάρχουν
α) Κυτία Εισηγήσεων/παρατηρήσεων (ΤΕΠ,Αιμοληψιών,Γραμματεία Εξωτερικών Ιατρείων και χώρων αναμονής πτερύγων Α-Β 3ου, 4ου και 5ου ορόφου)
β) Γραφείο Εισαγωγών
γ) Γραμματεία ΤΕΠ
δ) Γραμματεία εκάστοτε κλινικού Τμήματος
ε) Γραφείο Προστασίας Ληπτών/τριων Υγείας
Πλησιέστερος χώρος στάθμευσης είναι το Parking του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, με ειδική τιμή στους ε.ε. και ε.α. στρατιωτικούς με επίδειξη της ταυτότητας τους. Στους δρόμους που βρίσκονται πέριξ του νοσοκομείου ισχύει σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης από Δευτέρα έως Παρασκευή 09.00-21.00 και Σάββατο 09.00-15.00 (εξαιρούνται Αργίες και Γιορτές). Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να πληρώσει μέσω της εφαρμογής myAthensPass και να διαχειριστεί τον χώρο και χρόνο στάθμευσής του.
Μπλέ Γραμμή Μετρό-Στάση Μέγαρο Μουσικής. Είσοδος μέσω του Πάρκου Ελευθερίας από 06.00-23.00
Γραμμή 060 (Ακαδημία-Λυκαβηττός)- Στάση Ναυτικό (επί της Δεινοκράτους).